esmaspäev, mai 22, 2006
mina ja minu sigmakesed
einoh. muidu oli nii, et kärts tuli siia, sest me mõtlesime, et noh, sess ja siis peaks ikka tegema neid suurepäraseid elektroprakse. no ja tegime ka. vähemasti vahepeal. põhiliselt muidugi oli ees lihtsalt tark nägu. ja rohkem tegelesime sellega, et "oo, vaatan, mis mul siin arvutis veel huvitavat on näidata" ja "oh, rohkem pole midagi. aa, aga vaatame siis netist midagi põnevat". no igastahes oli nii, et miski hetk me avastasime endas tõelised reidipeded. kes oleks uskunud, et rates on nii palju toredaid vanahärrasid. kelle üle loomulikult naerda. ja muidugi ma naeran siiani. lihtsalt niisama. ma ei tea enam millest. ega mida. ilmselt ma olengi suurest "õõõppimisest" hulluks läinud. seetõttu ma lõpetangi nüüd. ja lähen teise tuppa. et uhkes üksinduses edasi naerda.

ohhoo! leidsin just r. võrgu "elektrotehnikast" sõna vibraator. tundub, et tegemist on siiski ühe põneva ainega.

Sildid: , , ,

postitas Katrjuss kell 21:00  
2 Comment:
  • At 25 mai, 2006 11:36, Anonymous Anonüümne ütles…

    Siin on ka väike lotosõprade rubriik netis seiklejatele:

    http://est.loterii.net/eesti_index01.html

    Erilised soovitused annan NB! rubriigile antud lehel. No ja muidu igatahes jube hea blogi sul. Nagu Lindgreni "Kati Ameerikas".

    // Martjofkin

     
  • At 25 mai, 2006 14:49, Blogger irve ütles…

    Appi. Rõve kommentaarispämm on jõudnud ka eestisse.

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker