laupäev, mai 27, 2006
vana ja kõbus, tark ning lõbus
kuigi minu hommikuse väljanägemise ja enesetunde võtab kokku tabav fraas "hard rock halleluuja!", oli liisu sünnipäevapidu väga suurepärane ja humoorikas. palju toredaid inimesi. ja palju uusi ideid. minagi ei suuda siiani uskuda, et me mõtlesime välja miniseriaali "treeningkumm". ja ma ei taha midagi rohkemat teada viineri mustadest otsadest. ega sellest, kuidas kärts viinerinahas välja näeks. või noh. seda viimast ilmselt siiski. sest see oleks üsna surmav vaatepilt. minu kõhulihastele.
ja nüüd ma pean minema ja välja mõtlema viisi, et kuidas ma õpin. ja kus ma õpin. sest justtäpselt praegu on tänavaehitusmehed otsustanud maja ees täristada. ja mingi kiimas kass meie hoovipoolse akna all kõrvulukustavalt kräunuda. elagu sess!

Sildid: , , ,

postitas Katrjuss kell 16:30  
3 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker