reede, aprill 20, 2007
elektrik, ära mine posti otsa!
kui ma kärdi enda juurde mõõtmisele kutsusin, siis ma teadsin, et ongi täpselt nii, nagu ma talle lubasin - lasen tal erinevaid poose võtta ja siis, kui ma olen tema üle naermise lõpetanud, saan ka mõõdud võtta. noh, mul oligi õigus! alguses olin leebem ja lasin normaalseid asendeid sisse võtta. aga see oli tegelikult lihtsalt soojendus. parimad palad jäid lõppu. ja ma tõesti ei suutnud naeru lõpetada, kui ma palusin tal võtta sisse sarnane poos "monty pythoni" natukene naiseliku sõjaväe tantsukavas olevale. ausalt öeldes ajab siiani naerma, kui ma sellele mõtlen.
ja hea, et kui endal elu ei ole, et siis vähemasti kellelgi teisel on, kes siis seda mõnusasti ka jagab. ma muidugi ei saa midagi paljastada, eksole, aga päris humoorikas.
ja homme jälle teatrisse ja teisip ka ja siis mais ka veel. ja lavakatudengite "kajaka" NO-s vaatasime juba ära, aga ma ei viitsi sellest praegu kirjutada.
ja lahe, et ma igakord end sirgeks ehmatan, kui tuletõrjeauto huilates mööda kihutab. kalamajas elamise rõõmud.

hiljem: aaauuuuuts!! ma naersin ikka pikalt ja kõvasti, kui ma avastasin, et keegi on siia jõudnud otsides sõnu "ma suren valus". olgu, nüüd ma saan aru küll, et julm tglt. ja pidevalt tulevad siia inimesed, kes otsivad sõnu "sexe" ja "blog sexe". peaks vist neile midagi erootilist kirjutama.

Sildid: , ,

postitas Katrjuss kell 14:53  
2 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker