reede, juuni 16, 2006
kaunim lind on eestis part ju
kõik algas muidugi sellest, et kristi, kes on ju niiii rase, teatas, et tema igastahes üksi küll tartusse eksamile sõita ei taha. ja niimoodi ta kutsuski mind nii igaks juhuks kaasa. ja mina mõtlesin, et mis siis ikka, polnud ju juba ligi aasta või midagi sinna kanti tartus käinud. ja niimoodi ma pakkisingi oma miniridiküülika ja ei teinud väljagi sellest mõttest, et ilmselt enamikul sõitjatest on hiiglaslikud seljakotid, mille alla nad on kössi vajunud, ja lisaks veel käe otsas sada suuremat ja väiksemat kotti ja et ilmselt ma tundun tõeliselt veider oma rahakotisuuruse pagasiga.
tartus oli muidugi mõnus nagu alati. isegi kui me veetsime seal kokku kolm tundi. tutvusin uue kaubamajajunniga. õnneks seest polnudki väga hull. ja ma ei pidanudki kristile helistama, et api, kuidas ma siit välja saan. täitsa ise sain välja. ja isegi ei pidanud otsima, et kus see väljapääs on ka muidu.
pärast bussis koju sõites mõtlesin küll, et teinekordki võib ju tartusse šopingule ja lõunatama minna. kui ainult viis tundi bussis ei peaks veetma. sest raamatut mul ju kaasas polnud. ja filmi ka ei näidatud. nii ei jäänudki muud üle, kui tallinnani jäävaid kilomeetreid lugeda.

Sildid: , ,

postitas Katrjuss kell 19:55  
2 Comment:
  • At 26 juuni, 2006 01:16, Blogger Mari-Liis ütles…

    kaunim lind on eestis kodukana ju.

    jätke mind veel üksi koju rohkemaks kui kolmeks päevaks, sest et seekord kordus jälle see, mis iga kord varemgi, ainult et hullem oli. ehk et ma koristasin jälle enamvähem kogu korteri ära ja pesin pesu ja hakkan kohe triikima ka ja tegin süüa. Ja nüüd tahan ma kõige rohkem üldse veel kas süüa teha (aga ei saa, sest meil ei ole hakkliha ega kana ja nendest saaks just kõige paremini) või siis triikida (aga ma ei taha üksi pööningule nii pimedas minna eriti).

    appiappiappi, tulge kiiremini!
    (aga vähemalt ei ole mul enam muret tulevikus elukutsevaliuga, eks)

     
  • At 27 juuni, 2006 14:16, Blogger Katrjuss ütles…

    ohoo. natuke veel sellist üksiolemise trenni ja ma olengi suutnud omale suurepärase puhtusefriigist järglase koolitada:P

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker