esmaspäev, juuni 12, 2006
meil maal
meil maal on mõnus. isegi hoolimata sellest, et mu keha valutab, sest kuum varasuvine päike suutis tekitada tõelise vähiimitatsiooni. keedetud vähi loomulikult. ja nüüd ma pean oma keha mätsima igasugu vahenditega, et säilitada see kaunis päevitus. ja ka nahk.
meil maal on ka palju sääski, kes enne elasid pika rohu sees, aga peale rohu mahaniitmist põhiliselt minu küljes.
meil maal on täitsa mõnusad valged õhtud. kui välja arvata see, et neid saab nautida kahe paksu kampsuni ja paksu jopega ja teki sisse rullunult.
meil maal on maja ees elektriposti otsas meie isiklikud jaak ja tooni, kellel on palju väikeseid jaakusid ja toonisid (kui jaak ja tooni ikka olid erinevatest sugudest).
meil maal on kuum kinnisvara maakler, kes on ka üks põhjus, miks mina olen kuum. päikese käes keetmisest loomulikult.
meil maal on sugulastel saun, kus saab värske kasevihaga vihelda. ja pärast suguvõsa klatši kuulata. ja koeraga mängida. ja kassiga.
meil maal on linnulaul ja puhas õhk ja varasuviselt lõhnav loodus. meil maal on tõesti mõnus!

Sildid:

postitas Katrjuss kell 09:24  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker